مدیرکل اجتماعی استانداری همدان

پیامک های راهور باعث گلایه شهروندان شده و نیاز به اصلاح دارد

اسدالله-ربانی-مهر-780x470
در نوروز امسال به محض ورود مسافران به همدان پیامک هشداری با سرشماره "ستاد بحران" ارسال شده بود که این کج سلیقگی موجب انتقاد مسافران و شهروندان شده بود.

ربانی‌مهر مدیرکل اجتماعی استانداری همدان با اشاره به حجم زیاد ارسال پیامک‌های سیستم راهور به شهروندان به ویژه مسافران در ورودی‌های شهر، گفت: هوشمندسازی جاده‌ها کمک بزرگی به کاهش تصادفات می‌کند و بسیار تاثیرگذار است اما حجم زیاد پیامک‌ها توسط ربات‌های هوشمند مرکز اجرائیات پلیس راهور که برای تلفن‌های همراه ارسال می‌شود، باعث گلایه شهروندان شده که نیاز به #اصلاح دارد.

اگر چه پیامک‌ها حالت بازدارنده و تذکر دارد، اما به لحاظ رفتاری تاثیرات منفی دارد و درمکاتبه با پلیس راهور خواستار اصلاح روند سامانه شدیم.

سیستم‌های هوشمند کار بسیار خوبی برای کنترل جاده‌هاست اما داده‌های سیستم نیاز به کنترل و مدیریت دارد تا شاهد ارسال حجم زیاد پیامک برای شهروندان نباشیم و از طرفی در میزان سرعت در ورودی‌ها حداقل‌ها را ملاک قرار ندهیم.

#پی‌نوشت: در نوروز امسال به محض ورود مسافران به همدان پیامک هشداری با سرشماره “ستاد بحران” ارسال شده بود که این کج سلیقگی موجب انتقاد مسافران و شهروندان شده بود.

 

لینک کوتاه خبر:

http://hegmatan24.ir/?p=9943

Picture of حمیدرضا جلیلی
حمیدرضا جلیلی
مدیرمسئول هگمتان 24
  • داغترین‌ها
  • پربازدیدترین‌ها